مقالات

آیین نامه ها و ضوابط ساختمان های مسکونی

آیین نامه های ساختمانی آن دسته از قوانین و مقررات تدوین شده از سوی مراجع مسئول ساختمان سازی می باشند که رعایت و اجرای آنها با توجه به موضوع هر پروژه الزامی می باشد.

آشنایی با کابینت آشپزخانه – قسمت اول

کابینت آشپزخانه  از مواردی است که با توجه به تنوع آنها دارای مشخصات فنی می باشد. با توجه به این امر، بهره گیری از دانش عمومی کافی در این زمینه امری است که برای افرادی که با این زمینه مرتبط هستند لازم است.

پیمانکار ساختمان و وظایف آن

 به طور کلی یکی از مهم ترین مراحل اجرایی ساختمان ها، انتخاب پیمانکار با صلاحیت مشخص برای آن پروژه می باشد. با این حال آشنایی با شرح وظایف و مسئولیت های یک پیمانکار ساختمانی به عنوان مسئله ای کلیدی در زمان انتخاب آنها و عقد قرار داد، موضوعی است

مطالعات امکان سنجی

مطالعات امکان سنجی که به آن  Feasibility Study نیز گفته می شود از یکی از فرآیند های پر اهمیت در بخش مطالعات فاز صفر هر پروژه مطرح می باشد.این روند پس از تعیین چارچوب اصلی یک پروژه و توصیف کامل شرایط آغاز می شود.

برنامه زمان بندی – قسمت اول

برنامه ریزی زمان بندی در یک پروژه به معنای تدوین برنامه جامع جهت مدیریت صحیح پروژه می باشد. این مدیریت صحیح در ابعاد گوناگون تحلیل می گردد. مدیریت زمان، منابع انسانی و مدیریت بودجه پروژه اصلی ترین ابعاد می باشند.

سبک شناسی دکوراسیون داخلی

دکوراسیون و طراحی داخلی فضاها بر اساس سبک های مختلف معماری صورت می گیرد. در این مقاله با استفاده از توضیحات و نمونه های تصویری، انواع سبک های مورد نظر در دکوراسیون داخلی مورد بررسی قرار می گیرد.

درباره ما

شرکت ایستا مهرازان ماندگار با هدف انجام خدمات در راستای اعتلای اهداف مقدس میهن اسلامی با گردهم آوردن متخصصین متعهد ، با تجربه و نیز جمع آوری امکانات لازم ، اقدام به انجام پروژه هایی در حوزه های مرتبط کرده و توانسته است به حول و قوه الهی خود را به عنوان عنصری پویا و متعهد در میان مجموعه بزرگ فنی و مهندسی کشور معرفی و تثبیت نماید.

تماس با ما

آدرس : تهران خیابان شریعتی ، خیابان شهید کلاهدوز ، کوی سلمی ،پلاک 12

تلفن : 22766857

ایمیل : info @ista-mehrazan.ir